مشاوره سئو
نوشته شده توسط : ساحل

فرصت مشاوره با یک خبره و متخصص چیره دست سئو را دارید.

بعد از مشاوره، شما میدانید چگونه سایت تان را بهینه کنید لغایت در صفحه اول گوگل باشید.

چگونه مشاوره سئو به شما کمک میکند؟
بعنوان مدیر یک کسب و کار، بزرگترین دغدغه شما، بودن در صفحه نخست و داشتن شدامد هدفمندی است که تبدیل به مشتریان شما نیز بشوند.

ممکن است شما در فرآوری محتوا، بسیار فعال تر از رقبایتان باشید ولی بازهم نتیجه نمیگیرید! بازهم رتبه زیر تری نسبت به آنها دارید!

مشکل از چیست؟

چرا رتبه سایت من نسبت به رقبا پایین تر است؟

انچه مشاوره سئو به شما میدهد!
شاید براتون سوال بشه که : مشاور سئو چیست؟! مشاور سئو چکار میکنه؟
قبل از اینکه بخواهید هراقدامی اتمام دهید، بهتر است با یک مشاور سئو مشورت کنید لغایت بتواند شما را راهبری کند که ایا اقدام شما برای افزایش رتبه و سئو سایت تان، سودمند است؟ در مشاوره، از من بعنوان یک خبره بپرسید که چرا سایت شما، در صفحه اول گوگل نیست! من به شما راهکار و راهبرد های درست و کاربردی سئو و فروش اینترنتی رو اموزش میدم و به سوالات شما، پذیرش کاملی میدهم و براساس انالیز وبسایت و واژه ها کلیدی تون، گردآور اقداماتی رو برنامه ریزی میکنم که با انجام شون بتونید رتبه بالاتری در نتایج گوگل بدست بیارید.

در مشاوره سئو، ما به مدت ۵۰ دقیقه باهم صحبت میکنیم و من برای دشواری ها و سوالات شما، مسیر حل های کاربردی و بی اندازه ای دارم.

من وبسایت شما رو انالیز میکنم، به شما میگم که

وبسایت شما از نظر سئو چه مشکلاتی دارد؟

چگونه میتوانید در صفحه نخست گوگل باشید؟

چگونه میتوانید کاربران و بازدیدکننده گان هدفمندتر و مفیدتری داشته باشید؟

چگونه فروش بیشتری داشته باشید؟

چه اشتباهاتی در سایت تان داشتید و چگونه سایر آنها را تکرار نکنید؟

هدیه ما بعد از مشاوره سئو!
اما نکته جذاب، بعد از مشاوره است! زمانی که یک بسته اختصاصی برای شما ارسال میشود شامل:

نکاتی که در درازا مشاوره به شما گفته، بصورت ویدیو اماده میشود و برای شما ارسال میشود.
جزوه صحبت ها و مشاوره ای که داشتیم را برایتان ارسال میکنیم.
یک برنامه ریزی ماهانه و عملی برای ایجاد تغییرات سئو در سایت تان که در مشاوره به آنها اشاره شده است.
وظیفه خبره سئو، نشان دادن راه درست به شما است.


چه اتفاقی برای او افتاده بود؟
سال ۹۷، به کسب و کاری مشاوره دادم که رقبایش بصورت وحشتناک درحال سئو منفی (خرید لینکهای بی کیفیت) برای این سایت بودند! فروش یومیه اش از ۶۰ به ۱۲عدد دریافتی بود و رتبه اش در بسیاری از کلمات، افت کرده بود و حتی به صفحه دوم رفته بود!! این بحران خوبی برای من بود.
پادکست و ویدیوهای اموزشی، در همه محتوا مهم ترین نقطه قوت این سوداگری بود اما رتبه بسیار پایینی داشت.

 

 

 

 

چه کردم؟
قوانین سئو که ما سئوکارها سپریدن میدیم، فرضیه اند! و طبق تجربه و دانش ما در این زمینه بدست میآیند. من همیشه به تولید درونمایه کامل و فوق العاده اعتقاد داشته ام و بیشتر از هر معیار دیگری، به فرآوری محتوای با کیفیت و معیارهای onpage پافشاری دارم.
مدیر این سایت، از تکنیک منسوخ و مضر چگالی واژه ها کلیدی استفاده میکرد! من شروع به سپریدن دگرگونی ها لازم کردم و از LSIها کاربرد کردم و درونمایه را با پروا به توضیحات کاملی که مدیر کسب وکار در باره بیننده و محصولاتش داده بود، بهینه کردم.

 

 

 

 

نتیجه رضایت بخش بود؟
بهینه کردن محتوای سایت، زیاد نتیجه تقسیم بود و مایه شد این سایت حتی در رتبه های بالاتری نسبت به قبل قرار گیرد! بعد از ان، آغاز به لینکسازی سودمند کردم و لینکهای بسیار باکیفیتی با بخردانه ترین قیمت ممکن، برای انها برپایی کردم. بعد از گذشت چند ماه رتبه این سایت در واژه ها کلیدی مرتبط، همچنان در صفحه اول گوگل، باثبات بوده است.

 

 

 

 

شما، صفحه اول بودن را تجربه خواهید کرد!
بنظرتون چه تصمیم هایی باید بگیرید تا
مشتریان بیشتری داشته باشید؟
slide
slide
slide

 

 

 

 

 

خدمات مشاوره سئو و بهینه سازی سایت seoدیجیتال باش
دلایل انتخاب مشاوره سئو بجای سپردن سئو به کارآزموده سئو

بهره وری بالاتر! یک متخصص سئو، در کناره پروژه شما، باید چندین پروژه دیگر را هم مدیریت و بهینه سازی کند! اما در مشاوره سئو، خبره تنها سایت شما را بررسی میکند و گذرگاه حل های مناسب و مختص سایت شما را ارائه میکند.
هزینه کمتر! چند جلسه مشاوره سئو، میتواند به شما کمک کند الی بتوانید دقیقا تمام مواردی که یک سئوکار در طول ۳ماه برای شما سپریدن میدهد را در ۱ ماه سپریدن دهید!
یادگیری! در سررسید مشاوره سئو، شما با موارد مختلفی در سئو اشنا میشوید و می آموزید.
مدیریت زمان! زمان، ارزشمندترین دارایی یک مدیر است! در مشاوره سئو شما در سررسید تان صرفه جویی کرده اید و مواردی که شاید بیش از ۳۴ ساعت نیاز به یادگیری دارد را در عرض چند ساعت تعلیم میبینید.
از یک مشاوره میتوانید در مورد تصمیمی که دارید بپرسید الی بتوانید اشتباه خود را مختصر کنید و تصمیم ریزبین و مفیدتری بگیرید.
چه کسی در دیجیتال باش به شما کمک میکند؟
من، محمد خرمی



:: بازدید از این مطلب : 150

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 29 دی 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: